Jump to content

Dobrodošli na Balkandownload.org
Tražite domaće knjige, exyu magazine, sinhronizirane crtane filmove, PC i ostale igre, strane i domaće filmove, dokumentarce, stranu i domaću muziku, itd. ? Ne morate tražiti dalje jer sve ćete to naći kod nas, uredno postavljeno i spremno za download. Osim toga registracijom možete sudjelovati u raznim postojećim temama na forumu, otvarati nove teme, sudjelovati u chatu i još mnogo toga. Ako već imaš otvoren račun, logiraj se ovde ,a ako želiš saznati zašto smo najbolji otvori novi račun i uverite se sami :)
Photo

Rally


13 replies to this topic

#1
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
Rally – Volkswagen i Toyota sve bliži WRC-u

Posted Image

Nakon završetka relija Nemačka, glasine o ulasku dva giganta svetske auto idustrije u Šampionat Sveta u reliju dodatno su pojačane. Prema pisanju Motorsport News-a, čelnici Volswagena i Toyote imali su intenzivne pregovore u Trieru sa glavešinama Svetske Automobilističke Federacije (FIA).




Prema nezvaničnim izvorima Toyota bi već 2012-te godine nastupila na pet do šest relija da bi naredne, 2013-te godine imala kompletan program. Volkswagen koji je na Rally Germany sa modelom Scirocco imao ulogu predvozača u WRC-u bi se mogao pojaviti 2013-te godine. Nadajmo se onoj narodnog - „Gde ima dima ima i vatre.“

Posted Image

#2
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
IRC, Barum Rally – Slovenci Petrič i Rus startuju u Češkoj

Posted Image

Četrdeseto izdanje relija Barum u Češkoj Republici ugostiće i jednu posadu iz Slovenije. Biće to momci koji nastupaju za Target Motorsport, Uroš Petrič – Florjan Rus sa Citroenom C2R2 Max. Slovenci će sa startne rampe u Zlinu krenuti sa brojem 84, među više od sto takmičara koliko startuje na Barum Rally-u.




„Biće to naš prvi nastup u inostranstvu pa je o rezultatu izlišno govoriti. Brzinski ispiti su mi potpuna nepoznanica. Upoznao sam ih preko video snimaka ali u stvarnosti je sve potpuno drugačije. Dosta se razlikuju od onih u Sloveniji a često nakon dugih pravaca dolazi oštra krivina. Ipak, sve će jasnije biti nakon reccea i shakedown-a.“ – izjavio je Petrič koji put Češke Republike kreće sa gotovo kompletno repariranim automobilom spremnim za izazove ovog napornog i zahtevnog takmičenja.

Posted Image

#3
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC – Sordo ostaje u Citroenu?

Posted Image

Od objave Citroena da će u narednoj sezoni boje fabričkog tima braniti dva Francuza, Loeb i Ogier, mediji uveliko špekulišu o budućnosti Daniela Sorda. Tokom relija Nemačka čak je objavljeno da Španac prelazi u Ford mada su oba tima takvu informaciju demantovala. Najnoviji info dolazi direktno od šefa Citroen WRT-a.




„Sordo je deo naše porodice i potrudiću se da tako i ostane. Ponudio sam mu da naredne sezone nastupa za Junior tim. Ostaje još samo da pronađem budžet za takav projekat ali sam ubeđen da ću uspeti.“ – izjavio je Olivier Quesnel. Španac je potvrdio da je dobio ponudu od Citroena ali i izjavio da su postojali i oni sa Fordom kao i da još uvek nije odlučio o svojoj budućnosti. Nama se čini da se neće mnogo premišljati.

#4
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
Brdske trke, Ilirska Bistrica – Vesnić oduševio publiku u Sloveniji!

Posted Image

Brdska trka Šampionata Evrope u Sloveniji je završena a Šampion Srbije Milovan Mikica Vesnić se podignute glave vraća sa još jednog gostovanja u inostranstvu. Iako nije mogao protiv superbrzog Austrijanca Andreasa Marka u Audiju A4 STW, fantastičnom vožnjom, posebno u drugoj trci, iznenadio je i oduševio i publiku i svog glavnog konkurenta.




„Cilj je ostvaren!“ –izjavio je eksluzivno za Automagazin web portal raspoloženi Mikica Vesnić – „Reakcija publike pored staze i konkurenata je više nego pozitivna. Ostavili smo utisak pravog profesionalnog tima. Tokom celog vikenda naš boks je bio prepun ljudi a dok smo se pakovali i odlazili isparatili su nas aplauzi. Što se same trke tiče ispostavilo se da je prvi kišni trening malo pokvario moju koncepciju. Tek nakon prve današnje vožnje znao sam koliko možemo i ja i moja Opel Vectra ST. Na cilju druge trke prvi mi je prišao i čestitao pobednik Marko. Tih 2:26 je odličan rezultat sa tvrdim Dunlop pneumaticima (Dunlop ne proizvodi mekše). Prezadovoljan sam postignutim drugom pozicijom u klasi i činjenicom da smo Andreasa dobrano preznojili.“ Vesnić je ispunio obećanje dato nakon juče završenih treninga. Vreme u odnosu na ono postignuto u subotu je išlo za velikih pet sekundi dole a pobednik iz Austrije nije više izgledao tako dominantan. Do treće pozicije u klasi  došao je odlični Slovenac Igor Dekleva koji se takođe u nedelju dodatno ubrzao nakon što se opredelio za mekše Michelin pneumatike. Kompletne rezultate brdske trke Ilirska Bistrica pronađite klikom na  LINK Na kraju moramo izraziti žaljenje što u sezoni 2010 nismo videli više sličnih „eskurzija“ Milovana Vesnića na evropskom brdu ali ohrabren ovakvim rezultatom srpski Šampion će, nadamo se, uskoro ponovo ukrstiti koplja sa krem društvom brskih staza.

#5
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
IRC, Barum Rally – Kopecky ponovo gubitnik, Loix dobitnik!

Posted Image


Intercontinental Rally Challenge nas je već navikao na dramatične relije ali scenarija koji je „napisao“ Barum Rally Zlin ne bi se postideo ni čuveni Hičkok! U dramatičnoj završnici takmičenja domaćin Kopecky je izgubio još jednu pobedu dok je Belgijanac Freddy Loix na svom trećem nastupu u sezoni 2010 stigao do trećeg trijumfa.

Posted Image

Loix se upisao i u istoriju IRC-a kao čovek sa najviše pobeda, šest. Druga pozicija pripala je Fincu Hanninenu koji se dodatno učvrstio na liderskoj poziciji dok je treće mesto domaćina Valouseka, uz novi het-trick Škode, češkom proizvođaču obezbedilo titulu u konkurenciji konstruktora. Gubitnik relija je definitivno Jan Kopecky. Lider nakon prvog dana takmičenja u Zlinu odustao je nakon izletanja samo tri brzinska ispita pre kraja. Na mesto lidera nakon osustajanja Čeha dolazi najveće iznenađenje relija, Bryan Bouffier u Peugeotu 207 S2000. Na žalost po Francuza uz jedno izletanje i probušeno crevo vode pobeda je otišla u nepovrat. Mekee je time opet najbolje plasirani vozač Peugeota na poziciji broj četiri, ispred Mikkelsena sa Ford Fiestom S2000 i fantastičnog Vaclava Pecha Jr. sa Mitsubishi Lancerom.

Posted Image


Konačni rezultati:


1 Freddy Loix/Frederic Miclotte (Skoda Fabia S2000) 2h31m31.0s
2 Juho Hanninen/Mikko Markkula (Skoda Fabia S2000) +25.0s
3 Pavel Valousek/Zdenek Hruza (Skoda Fabia S2000) +1m20.2s
4 Kris Meeke/Paul Nagle (Peugeot 207 S2000) +1m57.6s
5 Andreas Mikkelsen (M-Sport Ford Fiesta S2000) +2m33.9s
6 Vaclav Pech/Petr Uhel (Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX) +3m07.4s
7 Guy Wilks/Phil Pugh (Skoda Fabia S2000) +3m41.1s
8 Jaromir Tarabus/Daniel Trunkat (M-Sport Ford Fiesta S2000) +5m18.0s
9 Tomas Kostka/Vit Houst (Skoda Fabia S2000) +6m13.1s
10 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) +6m52.2s

Posted Image

#6
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC - Loeb već u Japanu može osvojiti novu titulu

Posted Image

Uz ispunjenje određenih uslova, postoji mogućnost da šestostruki prvak sveta u reliju, Sebastien Loeb, predstojećeg vikenda na Rally Japan, osvoji svoju sedmu uzastopnu šampionsku titulu...


Ukoliko prvi vozač tima Citroen u Japanu pobedi, a četiri njegova glavna rivala u borbi za titulu zauzmu sedmu ili lošiju poziciju, Francuz će nastaviti šampionski niz započet 2003. godine. Ali, Loeb ne razmišlja o tome šta će se dogoditi na ostrvu Hokkaido. "Zaista ne znam šta bi trebalo da se dogodi da bi bio šampion. Mislim da je realnije da se to dogodi na nekom od narednih takmičenja. Ja ću se koncentrisati da pobedim, a videćemo šta će biti dalje." - istakao je Loeb

Posted Image

Podsetimo, "Super Seb" u Japan putuje sa 191 osvojenim bodom u šampionatu, što je za 58 bodova više od broja bodova koji je sakupio njegov najozbiljniji konkurent, Sebastien Ogier. Do kraja sezone ostalo je još četiri relija, što znači da je "u ogri" još 100 bodova. Da bi Loeb osvojio novu šampionsku titulu, pored Ogiera, sedmu ili lošiju poziciju bi morali zauzeti Latvala, Solberg i Sordo. To bi značilo da Loeb ima 75 bodova prednosti, što bi i matematički bila nedostižna prednost do kraja sezone.

Proslava šampionske titule u Zemlji izlazećeg sunca za posadu Loeb - Elena ne bi bilo ništa novo. Svoju treću i petu titulu, 2006. i 2008. godine, francuski "dvojac" proslavio je upravo u Japanu.

#7
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC Rally Japan - Na uvodnom specijalu najbrži Ogier

Posted Image

Rally Japan je počeo. Atraktivnu superspecijalni ispit, koji će se tri puta održati tokom vikenda, osvojio je Sebastien Ogier (Citroen C4 WRC). Drugo mesto na uvodnom specijalu osvojio je Mikko Hirvonen (Ford Focus WRC)...


Rally Japan počeo je današnjim shakedownom, koji nije dobro završio za Kimi Raikkonena. Vozač Citroen-a je napravio grešku i završio u betonskoj barijeri sa polomljenim oslanjanjem prednjeg desnog točka. Tim je uspeo da "sanira" problem i Kimi je na uvodnom brzinskom ispitu osvojio 5 poziciju, ispred svetskog prvaka, Sebastiena Loeba. Uvodni superspecijalni ispit sačinjen je iz dva prolaska.

Posted Image

Rally Japan 2010, plasman nakon BI 2:

1. OGIER / INGRASSIA CITROËN C4 WRC 2:43.2
2. HIRVONEN / LEHTINEN FORD Focus WRC + 2.0 s
3. SORDO / VALLEJO CITROËN C4 WRC + 2.1 s
4. LATVALA / ANTTILA FORD Focus WRC + 2.3 s
5. RÄIKKÖNEN / LINDSTRÖM CITROËN C4 WRC + 2.3 s
6. LOEB / ELENA CITROËN C4 WRC + 2.4 s
7. VILLAGRA / PERÉZ COMPANC FORD Focus WRC + 4.6 s
8. SOLBERG / MINOR FORD Focus WRC + 5.7 s
9. SOLBERG / PATTERSON CITROËN C4 WRC + 5.7 s
10. WILSON / MARTIN FORD Focus WRC + 6.6 s
11. AL QASSIMI / ORR FORD Focus WRC + 8.3 s
12. KETOMAA / STENBERG FORD Fiesta S2000 + 12.7 s
13. SOUSA / RODRIGUEZ DA SILVA FORD Fiesta S2000 + 13.7 s
14. PROKOP / TOMÁNEK FORD Fiesta S2000 + 13.9 s
15. ARAI / BARRIT SUBARU Impreza WRX Sti + 16.0 s

#8
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC Rally Japan - Solberg vodi ispred Hirvonena

Posted Image

Petter Solberg najbrži je vozač uvodne etape Rally Japan. Norvežanin u privatnom automobilu Citroen C4 WRC, zahvaljujući odličnim nastupom i prvom "laufu", uspeo je iza sebe da zadrži Mikku Hirvonena u blidu Ford Focus WRC. Nakon 10 održanih brzinskih ispita, treće mesto drži Sebastien Ogier (Citroen C4 WRC)...


Samo 1,1 sekundu iza Ogiera, nalazi se Jari Matti Latvala (Ford Focus WRC), pa sutra možemo očekivati veliku borbu ova dva talentovana vozača. U bitku će se uključiti i petoplasirani Dani Sordo (Citroen C4 WRC), koji ima čak 18 sekundi prednosti u odnosu na branioca titule, Sebastiena Loeba (Citroen C4 WRC).

Posted Image

Najbrži vozač u konkurenciji S-WRC je Jari Ketomaa (Ford Fiesta S2000), koji u sutrašnji dan ulazi sa 55 sekundi prednosti ispred Martina Prokopa u istom bolidu.

Rally Japan 2010, plasman nakon prvog dana:

1. SOLBERG / PATTERSON CITROËN C4 WRC 1:13:31,2 sat
2. HIRVONEN / LEHTINEN FORD Focus WRC + 9.4 s
3. OGIER / INGRASSIA CITROËN C4 WRC + 21.3 s
4. LATVALA / ANTTILA FORD Focus WRC + 22.4 s
5. SORDO / VALLEJO CITROËN C4 WRC + 36.5 s
6. LOEB / ELENA CITROËN C4 WRC + 54.5 s
7. SOLBERG / MINOR FORD Focus WRC + 1:22.2 min
8. WILSON / MARTIN FORD Focus WRC + 3:16.9 min
9. VILLAGRA / PERÉZ COMPANC FORD Focus WRC + 3:46.5 min
10. RÄIKKÖNEN / LINDSTRÖM CITROËN C4 WRC + 4:03.1 min
11. KETOMAA / STENBERG FORD Fiesta S2000 + 6:03.9 min
12. PROKOP / TOMÁNEK FORD Fiesta S2000 + 6:59.2 min


#9
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC - Mads Ostberg prvi testirao Mini Clubman WRC

Posted Image


Iako je najavljeno da će prvi test modela Mini Clubman WRC biti realizovan pod "dirigentskom palicom" ex svetskog šampiona Marcusa Gronholma, istorijska uloga prilapa je mladom i talentovanom Mads Ostbergu, višegodišnjem klijentu kompanije Prodrive...


"Automobil je potpuno nov, i ovo je njegovo prvo poavljivanje na makadamu. U ovom trenutku nije vreme za donošenje zaključaka ili davanje omentara, ali je veoma uzbudljivo. Mislim da je lep osećaj biti prvi pilot koji je upravljao nekim trkačkim automobilom." - izjavio je Mads nakon prvog testa Mini bolida za Svetski reli šampionat.

Menadžer Adapta World Rally Team-a, David Campion: "Svi u timu smo srećni što je Mads imao čast da bude prvi. Dobili smo ponudu koja daje mogućnost da on bude član tima za sledeću godinu. Ali, nakon sledećih razgovora, imaćemo više detalja oko definitivne odluke. Ostaje istorijska činjenica da je Mads prvi koji je nastupio na makadamu u ovom automobilu. To ostaje u njegovoj biografiji."

Deo ponude MINI-a za Adapta Rally Team odnosi se i na deo pripreme za sledeću godinu. Adapta se priprema za ulogu "tima satelita" za Mini World Rally Team sa jednim ili dva vozača. Adapta bi trebala biti zadužena za prodaju i pripremu trkačkih vozila prodrive i Mini u Skandinaviji.

Podsetimo,  Mini je oficijelno potvrdio da se vraća u FIA Svetski reli šampionat već sledeće godine. U 2011. godini, Mini će realizovati ograničen program na nekoliko takmičenja, a od 2012. godine ovaj proizvođač će učestvovati u kompletnom programu Svetskog reli šampionata. Takmičarski automobil biće razvijen na bazi modela Mini Countryman, a za reli će ga pripremati renomirana kompanija Prodrive, koja je odgovorna za sve uspehe Subarua u WRC-u, u periodu od 1989. do 2008. godine. Motor nove specifikacije za WRC bolide, koja na snagu stupa od 2011. godine, pripremiće BMW Motorsport. Podsetimo, WRC bolide od 2011. godine pokretaće 4-cilindrični motor zapremine 1,6 litra, opremljen turbopunjačem.


#10
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC Rally Japan - Solberg i dalje vodi, na sceni taktika

Posted Image

Iako u današnji dan ušao sa ulogom "čistača staze", i dobio kaznu +10 sekundi zbog prevremenog starta a brzinskom ispitu broj 13, Norvežanin Petter Solberg u bolidu Citroen C4 WRC i na kraju drugog teškog dana Rally Japan, nalazi se na vodećoj poziciji...


Na 13. brzinskom ispitu, Latvala (Ford) je zauzeo vodeću poziciju, sa 1,6 s prednosti ispred Ogiera (Citroen), dok je Solberg morao da se zadovolji pozicijom broj 3. Mikko Hirvonen je "pao" na četvrtu poziciju. Nakon realizovanog servisa, Petter Solberg je ponovo krenuo snažnim tempom kako bi povratio izgubljenu poziciju.



Posted Image

Jari Matti Latvala danas je pokazao potencijal koji se može opisati kao "toplo-hladno". U prvom "laufu" je pokazao zavidnu brzinu, preuzevši vodeću poziciju, ali tempo je smanjio u drugom delu današnjeg dana. Da je možda u pitanju taktika pokazuje nam i činjenica da je u poslednjem klasičnom brzinskom ispitu Latvala zaostao za Solbergom čak 17 sekundi, a dodatnih 13 sekundi u odnosu na Solberga, izgubio je u prvom prolasku superspecijalom, koji meri dužinu od samo 1,57 kilometara.

Posted Image

Plasman prva tri pilota isti je kao na startu drugog dana relija Japan. Vodi Petter Solberg, drug je Hirvonen, a treći Sebastien Ogier. Plasman je ostao isti, ali vremenske razlike nisu. Četvrtoplasirani Sordo nalazi se 9,9 sekundi iza Ogiera, ali preko 15 sekundi ispred Latvale. Šestu poziciju drži Loeb, ispred Heninga Solberga i Kimi Raikkonena, koji uspeva iza sebe da zadrži Federica Villagru. I plasman u kategoriji S-WRC nije promenjen: vodi Ketomaa ispred Prokopa.

Rally Japan, plasman nakon drugog dana:

1. SOLBERG / PATTERSON CITROËN C4 WRC 2:28:46,1 sat
2. HIRVONEN / LEHTINEN FORD Focus WRC + 3.7 s
3. OGIER / INGRASSIA CITROËN C4 WRC + 5.4 s
4. SORDO / VALLEJO CITROËN C4 WRC + 15.3 s
5. LATVALA / ANTTILA FORD Focus WRC + 30.7 s
6. LOEB / ELENA CITROËN C4 WRC + 37.9 s
7. SOLBERG / MINOR FORD Focus WRC + 2:07,2 min
8. RÄIKKÖNEN / LINDSTRÖM CITROËN C4 WRC + 7:01,3 min
9. VILLAGRA / PERÉZ COMPANC FORD Focus WRC + 7:42,1 min
10. KETOMAA / STENBERG FORD Fiesta S2000 + 11:33,3 min
11. PROKOP / TOMÁNEK FORD Fiesta S2000 + 12:26,1 min

#11
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC Rally Japan - Pobednik Ogier, Petter Solberg drugi

Posted Image

Finalni dan Rally Japan bio je izuzetno zahtevan test izdržljivosti - osam brzinskih ispita bez servisa! Prvi na cilju šampanjac je otvorio Sebastien Ogier, a Petter Solberg svoj san o pobedi nije ispunio...


Mikko Hirvonen najveći je gubitnik finalnog dela relija Japan. Na kraju drugog dana, poredak u vrhu bio je Solberg, Hirvonen i Ogier. Pilot Forda na kraju relija morao se zadovoljiti šestom pozicijom. Komentar Mikke Hirvonena na cilju brzinskog ispita 23, govori sve: "Želim samo da dođem do cilja ovog relija. Druge ambicije nemam."

Posted Image

O pobedi su morali odlučiti Solberg i Ogier. Bila je to borba iskustva norveškog matadora protiv talenta mladog Francuza. Ali, ne samo talenta. U finišu drugog dana, Ogier je namerno usporio, kako bi imao što bolju poziciju u finalnom danu takmičenja. I to se isplatilo. Ključan momenat finalnog dana dogodio se na brzinskom ispitu 23, kada je na C4 WRC Pettera Solberga pukao amortizer, što je rezultiralo kašnjenjem od 13,3 sekunde i padom na drugo mesto.

Posted Image

Padom Hirvonena na šesto mesto, "profitirali" su Sordo i Latvala. Španac je bronzanom peharu bio bliži za 15 sekundi, ali Latvala se nije zadovoljio novom situacijom. Finac je u završnici pojačao tempo i uspeo da preotme Sordu treću poziciju. Peti na cilj stigao je Loeb, koji tokom celog vikenda nije uspeo da pronađe pravi ritam. Francuz je danas uspeo da pobedi na dve brzinska ispita i plasira se ispred Hirvonena. Sedmo mesto je još od 3. brzinskog ispita, sebično držao Hening Solberg. Kimi Raikkonen zabeležio je novo odustajanje. Finac je u subotu uspeo da iza sebe zadrži Villagru, ali havarija na prvom današnjem brzinskom ispitu (BI 19), za ex F1 šampiona je značila novo odustajanje.

Posted Image

Devetu i desetu poziciju osvojili su dva učesnika u šampionatu S-WRC. Pobednik u konkurenciji S-WRC je Jarri Ketomaa (Ford Fiesta S2000), koji je od prvog kilometra Rally Japan držao prvu poziciju. Martin Prokop u istom bolidu danas je uspeo da smanji samo polovinu zaostatka. 

Rally Japan 2010: generalni plasman:

1. OGIER / INGRASSIA CITROËN C4 WRC 3:10:26,4 sat
2. SOLBERG / PATTERSON CITROËN C4 WRC + 15.7 s
3. LATVALA / ANTTILA FORD Focus WRC + 26,0 s
4. SORDO / VALLEJO CITROËN C4 WRC + 35,2 s
5. LOEB / ELENA CITROËN C4 WRC + 53,3 s
6.HIRVONEN / LEHTINEN FORD Focus WRC + 1:13,5 min
7. SOLBERG / MINOR FORD Focus WRC + 3:03,1 min
8. VILLAGRA / PERÉZ COMPANC FORD Focus WRC + 10:17,9 min
9. KETOMAA / STENBERG FORD Fiesta S2000 + 14:47,1 min
10. PROKOP / TOMÁNEK FORD Fiesta S2000 + 15:20,8 min

#12
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC - Mini Countryman WRC u Portugalu

Posted Image

Testiranje novog WRC automobila, nastavljeno je u Portugalu. Mini Countryman WRC je nakon kratkog testa u blizini baze kompanije Prodrive u Velikoj Britaniji, preseljeno u jugozapadni deo Evrope, a na internetu se pojavio i prvi video novog WRC bolida u akciji...


Na amaterskom snimku možemo videti samo jedan prolazak bolida Mini Countryman WRC, a prema tvrdnjama očevidaca, u automobilu je bio Markko Martin, bivši vozač fabričkih reli ekipa Subaru, Ford i Peugeot.

Podsetimo,  Mini je oficijelno potvrdio da se vraća u FIA Svetski reli šampionat već sledeće godine. U 2011. godini, Mini će realizovati ograničen program na nekoliko takmičenja, a od 2012. godine ovaj proizvođač će učestvovati u kompletnom programu Svetskog reli šampionata. Takmičarski automobil biće razvijen na bazi modela Mini Countryman, a za reli će ga pripremati renomirana kompanija Prodrive, koja je odgovorna za sve uspehe Subarua u WRC-u, u periodu od 1989. do 2008. godine. Motor nove specifikacije za WRC bolide, koja na snagu stupa od 2011. godine, pripremiće BMW Motorsport. Podsetimo, WRC bolide od 2011. godine pokretaće 4-cilindrični motor zapremine 1,6 litra, opremljen turbopunjačem.


#13
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
WRC - U novoj sezoni na pneumaticima Michelin i DMACK

Posted Image

Nakon objave FIA da će od 2011. godine učesnici Svetskom reli šampionatu imati slobodu da sami biraju proizvođača pneumatika, za sledeću WRC sezonu prijavile su se dve kompanije. Možemo se radovati povratku Michelina, a drugi prijavljen proizvođač pneumatika je kineski DMACK...


Kao što je poznato, italijanski Pirelli se povlači iz Svetskog reli šampionata, a svoju energiju i investicije usmeriće u Formulu 1. Kao što smo i očekivali, u WRC se vratio Michelin, koji će verovatno snabdevati fabričke timove Ford, Citroen i Mini.

Iznenađenje je druga firma. U Evropi manje poznat kineski DMACK, usredsrediće se najviše na privatne timove sa manjim budžetima i ponuditi im kvalitetan pneumatik za razumnu cenu. DMACK posluje pod "kapom" grupacije Shandong Yongtai, i proizvodi pneumatik u modernoj fabrici u Dongyingu. Zanimljivo je da je za razvoj DMACK pneumatika za WRC angažovan Mark Higgins. Specifikacija pneumatika biće poznata u drugoj polovini oktobra meseca.

#14
tdem

tdem

    Bronze Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,120 posts
  • 60 thanks
  • LocationPetrovaradin
Leb prvak svet

Sebastijhan Leb i njegov Sitroen najbrži su na svetu. Francuski automobilista Sebastijan Leb trijumfovao je na reliju koji je održan u Francuskoj i tako dve trke pre kraja šampionata sedmi put zaredom osvojio titulu prvaka sveta.

Do 60. pobede u karijeri Leb je stigao veoma ubedljivo, jer je od drugoplasiranog Španca Danijela Sorda bio brži 35 sekundi. Treće mesto osvojio je Norvežanin Peter Solberg, a do danas jedini Lebov konkurent u borbi za titulu, njegov sunarodnik Sebastijan Ožije bio je šesti.

Posted Image

Zahvaljujući današnjoj pobedi, Leb je i Sitroenu doneo titulu u konkurenciji konstruktora, jer francuski tim sada ima nedostižnih 60 bodova više od drugoplasiranog Forda.

Pretposlednji reli u ovogodišnjem prvenstvu sveta biće održan u Španiji od 22. do 24. oktobra.

Posted Image

Rezultat Relija Francuska
1. Sebastijan Leb (Francuska, Sitroen) 3:05,49,3
2. Danijel Sordo (Španija, Sitroen) + 0:35,7
3. Peter Solberg (Norveška, Solberg reli) + 1:16,8
4. Jari Mati Latvala (Finska, Ford) + 1:29,3
5. Miko Hirvonen (Finska, Ford) + 3:43,8
6. Sebastijan Ožije (Francuska, Sitroen junior) + 11:55,9
7. Federiko Viljagra (Argentina, Mančiz) + 14:15,4
8. Metju Vilson (V. Britanija, Stobart) + 14:26,9
9. Hening Solberg (Norveška, Stobart) + 16:48,9
10. Patrik Sandel (Švedska, Red Bul) + 17:12,3

Generalni plasman
1. Leb 226
2. Ožije 166
3. Latvala 144
4. Solberg 133
5. Sordo 125
6. Hirvonen 104

Poredak konstruktora
1. Sitroen 388
2. Ford 277
3. Sitroen junior 193
4. Stobart 140
5. Mančiz 54




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users